پیام تبریک نوروز و ماه رمضان مدیر گروه

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۰ کد : ۴۷۲۹ اخبار اسلاید شو مهندسی بهداشت محیط
تعداد بازدید:۹۰
بهار طبیعت مانند یک انقلاب رفتاری، فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. امید است که بهار به معنای بهتر زیستن و بهتر نگریستن، بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن باشد. خوشبختانه سال ۱۴۰۲ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها پشت می گذاریم و امید است سال ۱۴۰۳ شروع فعالیتهای علمی و اجتماعی نو برای همه اعضای خانواده مهندسی بهداشت محیط به طور خاص و دانشکده علوم پزشکی ساوه به طور عام باشد.
پیام تبریک نوروز و ماه رمضان مدیر گروه

‌‌‌‌‌‌‌در سالی که گذشت، خانواه مهندسی بهداشت محیط یک سال بزرگ‌تر شده است و از خامی و ناپختگی، دورتر شده و با تجربه بیشتر و بهره گیری از خرد جمعی و کار تیمی، عزم نیل به اهداف بزرگ را دارد. در سالی که گذشت با یاری خداوند متعال و تلاش و هم فکری همه دوستان، همکاران، دانشجویان و پشتیبانی مدیران محترم دانشکده، با بازنگری در برنامه‌های خود و بهره گیری از تجربیات قبلی و خرد جمعی، در راستای برنامه‌های توسعه قبلی، برنامه توسعه‌ای جدیدی را طرح ریزی کرده‌ایم که امیداوریم بهتر از قبل و پرتوان‌تر به همه اهداف ترسیم شده برسیم. با جابجایی ساختمان معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی به مجموعه پردیس دانشگاهی در سال ۱۴۰۲ امیدواریم در سال ۱۴۰۳، به فضل الهی و با همت خودمان در گروه مهندسی بهداشت محیط و همراهی بیش از پیش مدیران ارشد دانشکده، بتوانیم در رفع کمبودها از حیث تأمین نیروی انسانی، تأمین و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی و … موفق باشیم. از جمله فعالیت‌های اصلی سال ۱۴۰۲ عبارتند از:

  • اصلاح آرایش ترمی برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ به بعد به طوریکه کارآموزی در دو نیمسال تحصیلی (نیمسال ۷ و ۸) ارائه خواهد شد.
  • اصلاح روند برگزاری دوره کارآموزی (ارتقای برنامه آموزشی، مهارتی و اجرایی)
  • اصلاح رونده گذراندن درس پروژه
  • انعقاد تفاهم نامه با معاونت بهداشتی برای بهره مندی از ظرفیت آمایشگاهی، علمی و اجرایی طرفین
  • استقرار دستگاه HPLC در آزمایشگاه تخصصی گروه مهندسی بهداشت محیط
  • تجهیز و راه اندازی کارگاه تخصصی نقشه کشی و نقشه برداری در فضای اشتراکی آزمایشگاه هیدرولیک
  • درخواست تجهیز کارگاه موتور تلمبه و آزمایشگاه بهداشت هوا با نظر مساعد معاون محترم آموزش
  • راه اندازی مجدد و بازطراحی سایت اختصاصی گروه مهندسی بهداشت محیط

در پایان، پیشاپیش فرارسیدن سال نو و بهار ۱۴۰۳ را به یکایک اعضای خانواده مهندسی بهداشت محیط، صمیمانه شادباش عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه دوستان در ماه پر برکت رمضان، برای همه فردایی روشن، همراه با بهروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون آرزو می‌نمایم و التماس دعای خیر دارم. امیدوارم با توسعه همکاریهای درون و برون بخشی بتوانیم برای شکوفایی این مرز و بوم، کوشا و پویا باشیم.


نظر شما :